Sunday 6 October 2013

Fridays I go out at night

I fredags kom jeg sent hjem fra arbejde til et tomt hus og lavede falsk chili con carne til mig selv og det føltes lidt trist og kedeligtog ensomt at være på Færøerne. En halv time senere var Nordisk klub aktiveret, og en time senere sad jeg og Johanna på den irske pub i Torshavn med alle læger på Færøerne.
Jeg var på holdet, der tabte pubquizzen, fordi vores slange var kortere end deres slange, der var tequilashots og fællessang og overvinterede færøske hippier, der meget gerne ville danse og lære os færøsk, og det var i det hele taget så sjovt at jeg glemte at gå hjem før klokken var tre. Tori kom hjem ti minutter efter mig og have siddet nedenunder og sunget karaoke. Torshavn er lille, og måske netop derfor er der ingen grund til at kede sig.

Og i morgen, når der er hurtigt arbejdsinternet, kommer der billeder fra weekendens sunde udendørsliv.

No comments:

Post a Comment