Tuesday 17 September 2013

Listeafkrydsning II

Torí har tilbudt mig et værelse i Torshavn. Det er vistnok egentlig et forhenværende børneværelse og godt nok ret småt, men det er ikke et telt og Torí lød meget rar i telefonen.
Til gengæld har jeg stadig ikke hørt fra min universitetsvejleder, om hvorvidt Nordens hus er et acceptabelt praktiksted, og jeg overvejer at gensende min mail, for det burde da ikke være så svært at tage stilling til.

Det er også begyndt at gå op for mig at jeg tager afsted i tre måneder om et par dage. At ham den yndige ikke skal med, og nok ikke kan komme og besøge mig pga nyt arbejde. At jeg nok kommer til savne ham. At det er anderledes at tage afsted, når man kun har forberedt sig i en lille måneds tid, og har boet sammen, spist sammen, sovet sammen, gjort alle de der ting man gør. Taget på sengen.

No comments:

Post a Comment