Thursday 19 September 2013

I rygsæk & vadsæk

Jeg pakker, pakker op og ned og om og lægger til og trækker fra. Har efter intens googling og gode råd lagt telt og klatresele og multifuelbrænder væk.
Det bliver nok mest dagsture. Hvis det bliver weekendture, er indendørs overnatning nok at foretrække om efteråret. Jeg er alligevel ikke dygtig nok til at klatre, de steder hvor man kan klatre på Færøerne. Og hvis chancen og nødvendigheden skulle byde sig, kan man nok godt låne udstyr. Af nogen. Som jeg ikke kender endnu.
Jeg har lagt tallerken, kop og bestik væk, når nu jeg skal bo hos Torí - jeg går ud fra at jeg gerne må låne hans tallerkener. Han virker i øvrigt meget afslappet nordatlantisk, og spiller cello. Ville vist hellere øve videre end at spørge mig om hvorvidt jeg var en gal øksemorder. Det eneste spørgsmål var hvor jeg egentlig skulle i praktik henne. Ellers mente han at vi nok finder ud af det hele når jeg kommer. Betaling og alt sådan noget, Og jeg skulle bare komme mandag morgen, når færgen var inde, selvom det er klokken fem.

Endnu mere tøj er i tilbage i skabet, selvom jeg har tilføjet nye underbukser  i en størrelse, der ikke kvæler min numse. Købt en fin lille rød rygsæk og vokset vindjakke og vandrebukser. Fået godkendt praktikken af uni. Søgt slutlån igen, fordi den første ansøgning åbenbart forsvandt i cyberspace.
Jeg mangler nærmest bare at printe billetten. Spise en sidste middag med den yndige.

Tage afsted.

No comments:

Post a Comment