Tuesday 19 November 2013

Vinterlandet

Det har sneet i Torshavn. Det sner ligesom det regner, helt vandret, og sneen smelter nærmest før den når asfalten, hvor den fryser igen og bliver til sorte usynlige isklatter.
Ungdomskulturfestivalen gik aldeles strålende, og jeg tvivler på at særligt mange voskne ville være bedre til at sætte et show sammen på 1 ½ dag, der inkorporerer tegneserie, musik, skuespil, luftdans, opfindelser og kostumedesign, så det alt sammen er flot og sammenhængende og på lige fod.

I teorien har jeg haft fri næsten hele dagen i dag og i morgen, men i praksis er jeg på arbejde fordi vi skal forberede litteaturfestival og jeg har googlet 50 forfatter, forlægger og journalister som jeg skal kunne kende på torsdag når hele mlevitten går i gang og jeg er kontakperson, der sørger for glade gæster. Jeg kan ikke en gang programmet endnu. Og jeg er virkelig dårlig til at huske navne. Heldigvis får de navneskilt på. Ellers kunne det hurtigt blive pinligt.

Jeg har i øvrigt glemt hukommelseskortet til mit kamera på arbejde, så billeder kommer måske i morgen.

No comments:

Post a Comment