Friday 1 November 2013

Mit sensationellee liv som praktikant

Jeg har ... arbejdet. Afleveret første delrapport til universitetsvejleder. Leget med laminator og lavet billetlay-out til ungdomscafé. Svømmet og løbet. Det har regnet. Færøsk á la kaosteori blev aflyst.
eg har opdaget to irriterende ting med Færøerne; 1. når færinge insisterer på at tale færøsk, selv når jeg meget høflig siger at jegkun har været her en måned og meget desvære ikke kan forstå hvad de siger, heller ikke selv om de siger det højere, 2. at folk vader ind på ens kontor og regner med at da det er ok, fordi de kender nogen, de bor i samme landsby, som en der arbejder/bor/en gang drak kaffe her, og synes det er virkelig mærkeligt når man spørger hvad de vil.

I aften skal vi til pubquiz. Med præsten, og Johanna og hendes veninde, og en af turnuslægerne. Nordisk klub satser stærkt på at gøre rent bord og få gratis øl også denne aften.
På lørdag leger vi tyske bilturister igen, og på søndag skal jeg arbejde om eftermiddagen.

I må gerne sige til, hvis der er noget I vil høre om. Min kreativitet er slidt.

No comments:

Post a Comment