Tuesday 5 November 2013

Tirsdagsliste


  • Hvad laver du?



I dag har jeg lavet en reklameplakat for en workshop i Nordens hus i weekenden, og uddelt og ophængt plakater i hele Torshavn og været i svømmehallen og spist pølsemadder til aften.

Det er virkelig svært at lave gode plakater uden et tegneprogram.


  • Hvordan ser du ud lige nu?


Træt...


  • Tre ting du glæder dig til

Jeg er alene hjemme i weekenden, og har fri, og skal lave sjove ting.


  • Det bedste med tirsdage?
Der er stadig nok uge tilbage til at man tror på at man kan nå at lave alt på to-do listen.



  • Tre ting der bekymrer dig?
Jeg lever et meget ubekymret liv i øjeblikket. Jo, om min vejleder har opdaget at jeg har sendt den første praktikrapport sidne han ikke har svaret på min mail. Om rapporten er god nok... Og at jeg skal skrive to til ( og et speciale, men det behøver vi ikke at snakke om nu)


  • Hvad ønsker du dig?

At finde den perfekte færøske uldne trøje. Måske ønsker jeg mig i virkeligheden færøske strikkemønstre, så jeg selv kan lave den.



  • Hvad skal du i weekenden?
Jeg skal nok til pubquiz om fredagen, og om lørdagen skal jeg enten til G-festival unplugged i Gjogv eller samisk koncert... Om søndagen skal jeg se Renselsen!

http://www.youtube.com/v/OKNpZf776_4?version=3&autohide=1&feature=share&showinfo=1&autohide=1&attribution_tag=Ka7YBw9G1TehgObFQajNJQ&autoplay=1




  • Noget du savner?
Den yndige derhjemme, og vores lejlighed. Flere solskintimer. Eller bare dagslys.


  • Et godt råd?

Tag imod chancerne der byder sig.

No comments:

Post a Comment